Cake Love - minden, ami torta

Imádok sütni. Ez egy egyszerű mondat, mégsem adja vissza igazán, mit is érzek torták készítése közben. Ezért úgy döntöttem, hogy blogban osztom meg imádatomat, receptjeimet és képeimet mindazokkal, akik hasonló megszállottságot éreznek. Remélem, hogy a receptek elnyerik mindenki tetszését, és talán azoknak is meghozza a kedvét a sütéshez, akik még sosem próbálkoztak ilyesmivel. Szóval jó olvasást, aztán pedig kellemes sütögetést kívánok mindenkinek! :)

Friss topikok

  • henrisan: Használtál a tortához tartó rudakat? (2014.08.10. 16:10) Roskatag torta
  • Micica: Szia! Érdeklődnék, hogy miként festhetőek ezek a fondanok, és miként érdemesebb kinyújtani? Kézzel... (2012.06.19. 17:32) Fondan készítése III.
  • KnéKata: Szia Rita. Nagyon szépek a tortáid. Szeretném megkérdezni,hogy rendelésre készítesz-e ilyen gyöny... (2012.06.19. 17:32) Szülinapi zongora torta
  • SzNicol: Szia! Leírnád légyszi hogy a Dj pultos torta díszítését hogy csináltad? (2012.06.19. 17:32) Joghurtos-málnás torta
  • rita.kun: @Kondor Timsi: Ezt most komolyan mondod?? :) háát ha ennyire megbízol bennem én ezer örömmel megcs... (2011.09.09. 08:00) Köszöntés

Szülinapi zongora torta

2011.09.09. 21:11 | rita.kun | 1 komment

Mivel a meggyes Charlotte torta nálunk hatalmas sikert aratott, úgy gondoltam, hogy más tortáimhoz is felhasználhatnám a receptet. Holnap lesz nagypapa 84. születésnapja, és mivel nekik izlett a Charlotte-om, gondoltam a holnap is ilyen lesz. :)

Én háromszoros adagot csináltam mindenből, kétszeres tészta volt az alja és egyszeres maga a zongora. A krém is háromszoros lett, de az soknak minősült. De nem volt baj, poharakba halmoztam őket, és az már most el is fogyott. :)
Annyi különbség volt az alaprecepthez képest, hogy én tejszínhabot nem raktam bele pluszban, mivel így is sok volt a töltelék, továbbá úgyis fondannal vontam be őket, hogy meglegyen a zongora forma. :)

A cukorvirágokat is én csináltam, azokhoz nagyon jó videókat találtam a neten itt és itt, és marcipánból készültek.
Sokkal egyszerűbb megcsinálni, mint gondoltam, úgyhogy ajánlom mindenkinek, aki nem akar virágonként több száz forintot a boltban hagyni csak hogy a torta szép legyen. ;)

Összességében meg vagyok vele elégedve, bár egy-két dolgot máshogy csináltam volna, de a szerkezeti megoldásokat még tanulnom kell. :)
A lényeg, hogy holnap az ünnepeltnek tetszen, a többi nem számít. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cakelove.blog.hu/api/trackback/id/tr483214553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KnéKata 2012.06.19. 17:32:47

Szia Rita.

Nagyon szépek a tortáid.
Szeretném megkérdezni,hogy rendelésre készítesz-e ilyen gyönyörűségeket?:)
Címkék: meggy mascarpone formatorta cukorvirág meggyes charlotte
süti beállítások módosítása