Cake Love - minden, ami torta

Imádok sütni. Ez egy egyszerű mondat, mégsem adja vissza igazán, mit is érzek torták készítése közben. Ezért úgy döntöttem, hogy blogban osztom meg imádatomat, receptjeimet és képeimet mindazokkal, akik hasonló megszállottságot éreznek. Remélem, hogy a receptek elnyerik mindenki tetszését, és talán azoknak is meghozza a kedvét a sütéshez, akik még sosem próbálkoztak ilyesmivel. Szóval jó olvasást, aztán pedig kellemes sütögetést kívánok mindenkinek! :)

Friss topikok

  • henrisan: Használtál a tortához tartó rudakat? (2014.08.10. 16:10) Roskatag torta
  • Micica: Szia! Érdeklődnék, hogy miként festhetőek ezek a fondanok, és miként érdemesebb kinyújtani? Kézzel... (2012.06.19. 17:32) Fondan készítése III.
  • KnéKata: Szia Rita. Nagyon szépek a tortáid. Szeretném megkérdezni,hogy rendelésre készítesz-e ilyen gyöny... (2012.06.19. 17:32) Szülinapi zongora torta
  • SzNicol: Szia! Leírnád légyszi hogy a Dj pultos torta díszítését hogy csináltad? (2012.06.19. 17:32) Joghurtos-málnás torta
  • rita.kun: @Kondor Timsi: Ezt most komolyan mondod?? :) háát ha ennyire megbízol bennem én ezer örömmel megcs... (2011.09.09. 08:00) Köszöntés

Köszöntés

2011.08.12. 11:42 | rita.kun | 4 komment

Sziasztok!

Köszöntök mindenkit az oldalamon! A nevem Kun Rita, 23 éves hajdúszoboszlói egyetemista vagyok. Imádom a csokoládét, a süteményeket, tehát várható volt, hogy egyszer a sütésbe is beleszeretek. :) Kb. 1 éve kezdtem el sütni, persze akkor még nem tudtam, hogy hogyan és mit kell csinálni, de próbálkoztam. Édesanyám az elején nem örült annyira ezeknek a próbálkozásaimnak, mivel ilyenkor a konyha háborús övezetté változott, de idővel megtanultam hogyan legyek hatékonyabb és hogyan készítsek finomabb és szebb süteményeket. Ebben a blogban szeretném megosztani veletek azokat a recepteket, praktikákat, amiket már kipróbáltam és igyekszem mindhez képet is szolgáltatni. Remélem mindenki örömét leli majd bennük és egy kicsit édesebbé varázsolják az életet. :)

Üdv: Rita

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cakelove.blog.hu/api/trackback/id/tr293148238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kondor Timsi 2011.09.05. 21:37:09

Nem gondolkoztál még el menyasszonyi tortákban?

rita.kun 2011.09.06. 12:48:59

@Kondor Timsi: De, nagyon tetszenek az esküvői torták, de sajnos nincs kinek megcsinálnom. Mi egy négytagú család vagyunk, és ha csak gyakorlásképpen csinálnék egyet, nem lenne aki megegye... :)

Kondor Timsi 2011.09.08. 22:09:42

@rita.kun:én vevő lennék rá....:)
nálunk lenne is aki megegye...
először anyósom szülinapjára...
aztán pedig, ha te is úgy gondolod akkor beszélhetnénk 2012.08.25.-re egy olyan 60-70 szeletesről...
tényleg nagyon tetszik a munkád és
az én esküvőmön a sütik is házi készítésűek lesznek..
mit szólnál hozzá?

rita.kun 2011.09.09. 08:00:04

@Kondor Timsi: Ezt most komolyan mondod?? :) háát ha ennyire megbízol bennem én ezer örömmel megcsinálnám! :) de akkor gondolom valami különlegesebbre vágynál. Én annyira unom már az egy kaptafára készült habos-krémes-cukorvirágos tortákat... :)
Címkék: köszöntés
süti beállítások módosítása